آژانس آرزوی آسمان آبی

آژانس مسافرتی آسمان آبی تور ارزان لحظه آخری و تور داخلی و تور خارجی

آژانس آرزوی آسمان آبی

آژانس مسافرتی آسمان آبی تور ارزان لحظه آخری و تور داخلی و تور خارجی

آژانس مسافرتی آسمان آبی تور ارزان لحظه آخری و تور داخلی و تور خارجی هند و مالزی، دبی، بلغارستان، گرجستان، تایلند، چین و ... را بهمراه امکان رزرو بلیط هواپیما و هتل در پکیج های تور مسافرتی فراهم کرده است

بایگانی

معرفی برج گالاتا استانبول

سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸، ۰۳:۰۰ ب.ظ

در ششصد متری انتهای خیابان استقلال در محله گالاتا استانبول برج قدیمی هفتصد ساله ای از جنس سنگ و با معماری قرون وسطی خود نمایی می کند که به یکی از بارزترین نماد شهر استانبول تبدیل شده این برج مشرف به منطقه ای موسوم به خلیج شاخ طلایی است. به گفته گردشگران و جهانگردان چشم انداز استانبول از بالای برج گالاتا بسیار زیبا و دیدنی است و نمایی از کل شهر استانبول و خلیج شاخ طلایی دارد. خیابان های و کوچه های منتهی به برج گالاتا مملو از رستوران و کافه تریا است همچنین در بالای برج گالاتا که انواع غذا های ترک و ملل طبخ و سرو می شوند. یکی از برنامه های گشت شهری در تور استانبول بازدید از این برج منحصر به فرد است.


رستوران برج گالاتا استانبول 


ترکیه دارای فرهنگ غذایی متفاوت و غنی است. غذا های ترک از نظر طعم و تنوع در جهان کم نظیر یا بهتر بگویم بی نظیر است. با رشد صنعت گردشگری در ترکیه رستوران های متنوعی در استانبول تأسیس شده است. یکی از بهترین رستوران و کافه شهر استانبول رستوران برج گالاتا می باشد. این رستوران غذاها را با کیفیت عالی پخت و در اختیار گردشگران قرار می دهد. سبک دکوراسیون داخلی خاص این رستوران و چشم انداز بی نظیر استانبول و خلیج شاخ طلایی مخصوصا در حوالی غروب همه گی دست به دست هم داده است تا این رستوران را به یکی از بهترین و خاص ترین جاذبه گردشگری استانبول مبدل سازد.


ویژگی خاص برج گالاتا استانبول


جاذبه های گردشگری استانبول به مدد تاریخ غنی و طولانی و خود متنوع و بی‎مانند است و هرکدام دارای وژگی های خاص خود است. از اصالت بناهای تاریخی گرفته تا لذت غذا خوردن در رستوران های شیک استانبول و حتی تماشای شکوه و عظمت طبیعت ولی در این بین برج گالاتا استانبول مجموعه ای از تمامی ویژگی های ذکر شده. شما می توانید با قدم زدن در راهرو های قرون وسطایی این برج و لذت از خوردن غذا های خوشمزه ترک به تماشای چشم انداز شهر استانبول و خلیج شاخ طلایی بنشینید و لذت ببرید این حس زیبا و آرامش بخش را برج گالاتا استانبول به گردشگران و مسافران استانبول هدیه می دهد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برج گالاتا استانبول به وبسایت آژانس مسافرتی آسمان آبی مراجعه کنید.

www.asemanabi.net

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی